С приобщаването на домашните любимци нараства и търсенето на естествени решения за тяхната храна.
Глобалният пазар на храни за домашни любимци беше оценен на 94,76 милиарда USD през 2021 г. и се очаква да продължи да се разширява със сложен годишен темп на растеж (CAGR) от 4,4% от 2022 г. до 2030 г. Повишаването на информираността на потребителите за естествените и органични хранителни продукти за домашни любимци кара производителите да преместят фокуса си от синтетични към естествени съставки, които се представят като една от основните сили, влияещи на световния пазар. (Източник; Доклад за размера и дяловете на световния пазар на храна за домашни любимци, 2030 г. (grandviewresearch.com))
Глобалната пандемия несъмнено е огромен двигател за увеличаването на броя собственици на домашни любимци, тъй като хората продължават да търсят компания и забавление. Домашни любимци в живота ни стават все повече – и това нямаше да се случи, без да тласнем хуманизирането на домашните любимци на по-високо ниво. В наши дни животните вкъщи вече не са само домашни любимци, а важни членове на семейството. Собствениците на домашни любимци все повече се възприемат като родители на домашни любимци.
Родители на домашни любимци.
Тъй като родителите се стремят да насърчават благополучието на своите деца, родителите на домашни любимци също искат да осигурят най-добрите грижи и балансирано, висококачествено хранене за своите домашни любимци.
Човешката храна не винаги е подходяща за нашите „бебета с козина“, но докато общуваме и прекарваме хубаво време с приятелите си, споделяйки храна, до известна степен може да го правим и с нашите домашни любимци. Това укрепва връзката между нас и косматите любимци, като същевременно съответства на семейната динамика в храненето.
Оцветителите могат да наподобяват човешка храна, която обаче е за домашни любимци; позволявайки на собствениците на домашни любимци да споделят едни и същи хранителни преживявания и да празнуват специални поводи и празници като рождени дни и други с техните домашни любимци. Това са само част от примерите, при които естествените цветове позволяват връзка с нашите домашни любимци чрез споделени хранителни преживявания с натурални продукти.
Какво е натурално?
Използването на термина „натурален“ за храни и фуражи е регулаторно предизвикателство, което се обсъжда от няколко години на различни пазари; както обяснява Renato Ribeiro Da Silva, мениджър по глобални регулаторни въпроси в Oterra, „Някои определения съществуват на големите пазари, като този дадени от Асоциацията на американските служители по контрол на фуражите (AAFCO) в САЩ и Европейската търговска асоциация на индустрията за храни за домашни любимци (FEDIAF)“.
Дефинициите на САЩ и Европа се основават на критерии като източника и производствения процес на суровините, употребата или не на добавките и ГМО статуса. И двете референции се сближават, когато се разглежда натуралното като твърдение, допустимо за минимално преработени продукти, и се различават по отношение на източниците на суровини, използването или не на добавки и ГМО.
Oterra предлага гама натурални оцветители за храни за домашни любимци в съответствие с европейските и американските регулации, подходящи за суха, екструдирана храна, храни, тип мокри, печени и меки лакомства, а съставките се добиват от природата като оранжев и черен морков, сладък картоф, както и анато и кармин.
За да научите за продукти от тази категория, не се колебайте да се свържете с нас.