Нови безмлечни закваски за алтернативи на млечни продукти от Chr. Hansen

Новите безмлечни стартерни култури от Chr. Hansen, подходящи за веган алтернативи на млечни продукти на растителна основа предлагат лек, свеж вкус и гладка текстура.

Пазарът на ферментиралите алтернативи на млечни продукти показа силен ръст през последните години, макар и от малка база.

Днес сегментът съставлява по-малко от 1% от пазара на ферментирали храни, но през 2015 г. и 2016 г. е регистрирал най-високите темпове на растеж (източник: Euromonitor).

Според наскоро завършило проучване:

  • Млечните алтернативи се разглеждат като допълнение към съществуващите млечни продукти, позволяващи по-голям избор и възможности за хранене
  • Съществуват вариации в стойността за потребителите. Повече от половината от попитаните потребители са закупували храна или напитка, алтернативна на млечните продукти
  • Сред тях 77% искат да видят повече възможности в магазините. Това показва, че алтернативите на млечни продукти имат много възможности за растеж.
plant-based-yogurt

Докато здравето е двигателя за покупка, алтернативите на млечните продукти трябва да имат и добър вкус. Chr. Хансен е известен със способността си да разработва закваски, които могат да извлекат най-доброто от храната и да осигурят вкуса, който се изисква от потребителите.

Новата продуктова гама е подходяща за възможностите, които тази нова пазарна тенденция предлага и включва две нови стартерни култури YoFlex® (за кисело мляко) и две нови Nu-trish® (пробиотични) стартерни култури.

Две вкусни концепции за алтернативи на млечните продукти са разработени, за да представят новото портфолио от култури: SoyFresh, която притежава всички добри качества на киселото мляко, без стабилизатори и CoCoFresh, продукт, който следва най-новите тенденции и е на базата на кокосово мляко с високо съдържание на мазнини.

Информация за пазара на алтернативи на млечните продукти в Северна Америка (август 2017 г.)

Това проучване на пазара предоставя най-новите потребителски изследвания за употребата и нагласите към алтернативите на млечни продукти, подобни на кисело мляко.

Основни изводи от доклада:

  • Храненето и здравето са универсални стимули за закупуване на алтернативи на млечните продукти
  • Предпочитанията за етикетиране са различни за различните поколения, но „пробиотикът“ се нарежда най-високо за потребителите
  • По-младите поколения водят тенденцията за алтернативи на млечни продукти. Но алтернативните млечни продукти, подобни на кисело мляко, са добре възприемани от всички поколения.

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *